Ekologická výchova
Tématická nástěnka
Třída 5.B ve spolupráci s paní učitelkou Tučkovou připravila tématickou nástěnku, týkající se našeho zvířete v programu adopce na dálku, nahura modrého. Nástěnka je umístěna v patře V3.Ukliďme Česko - jaro 2022
V naší škole proběhla akce Ukliďme Česko, v rámci které bylo žáky sebráno několik pytlů odpadu z okolí školy a lesoparku. Akce se účastnily volitelné semináře, šesté třídy a družina.Jarní sběr papíru
proběhne 8.3. a 9.3.2022 vždy od 7,30 do 8,30 hodin.
Prosíme o dodržení následujících instrukcí:
- Papír musí být svázán, nesmí být volně, ani obalen folií či odevzdán v igelitové tašce.
- Do sběru nevkládejte knihy s tvrdými deskami.
- Větší množství papíru, prosíme, přímo do sběrny (adresa: KOVOŠROT GROUP s.r.o., Ke Kablu 289/7, Praha 10 Dolní Měcholupy), na místě nahlaste jméno žáka, školu a třídu. Váženku odevzdejte ve škole TU.
- Papír by měl být zvážen – významně tak pomůžete zrychlit průběh akce.
Děkuji za spolupráci, Mgr. Štěpán Kanov, koordinátor EVVO
Plán EVVO 2021/2022
EVVO 2021/2022
Environmentální výchova
Environmentální výchova není na naší škole jen průřezovým tématem v oblastech Člověk a svět na 1.stupni a Člověk a příroda na 2. stupni, ale zejména cesta, jak se správně chovat k místu, kde se učíme a prožíváme velkou část dne. Vychováváme děti k odpovědnému přístupu k přírodě v okolí školy, zkoumáme ekologické zákonitosti, zlepšujeme badatelské dovednosti. Přes poznání vztahů mezi člověkem a prostředím chceme u našich žáků vytvořit kompetence, jež povedou k odpovědnému životu v dospělosti.
EVVO pak rozvíjí kompetence pro environmentálně odpovědné jednání v následujících oblastech kompetencí:
1) Vztah k přírodě
(Potřeba kontaktu s přírodou , schopnost přímého kontaktu s přírodním prostředím, citlivost k přírodě, reflexe různých pohledů na přírodu, postojů k ní a ujasňování si vlastních hodnot a postojů.)
2) Vztah k místu
(Znalost místní krajiny, jejích jedinečností a schopnost interpretovat je v souvislostech, vědomí sounáležitosti s místem a regionem a pocit zodpovědnosti za něj.)
3) Ekologické děje a zákonitosti
(Zájem o pochopení ekologických dějů a jejich zkoumání, schopnosti a dovednosti pro zkoumání přírody a životního prostředí, porozumění základním ekologickým dějům a zákonitostem, porozumění významu ekologických dějů a zákonitostí pro život člověka, propojování znalostí ekologických dějů a zákonitostí s každodenním životem.)
4) Environmentální problémy a konflikty
(Schopnost analýzy environmentálních problémů a konfliktů, schopnost formulovat vlastní názor na problém, posuzovat variantní řešení a navrhovat řešení vlastní , schopnost spolupráce a komunikace při řešení environmentálních konfliktů)
5) Připravenost jednat ve prospěch ŽP
(Znalost základních principů ochrany životního prostředí, znalosti a dovednosti potřebné pro šetrné zacházení s přírodou a přírodními zdroji, znalosti a dovednosti pro spotřebitelské chování, znalosti a dovednosti pro aktivní ovlivňování svého okolí, přesvědčení o vlastním vlivu na předcházení a řešení problémů životního prostředí.)
Splnit vytýčené cíle se snažíme těmito školními i mimoškolními aktivitami:
Projekt Recyklohraní V rámci projektu probíhá ve škole stálý sběr baterií a elektrozařízení.
Sběr papíru Akce je plánovaná na jarní měsíce.
Akce „Ukliďme Česko“ je určena k zlepšování kvality prostředí v okolí školy.
Třídění papírového odpadu v jednotlivých třídách
Třídní programy zaměřené na úsporu energií
Využívání IT technologií k prohlubování environmentální gramotnosti
Vzdělávací akce zaměřené na rozvoj zdravého životního stylu včetně zdravého stravování
Praktické pracovní činnosti na školním pozemku skleníku a v přilehlém lesoparku
Chov zlatohlávků v kabinetu Př
V plánu na školní rok 2021/2022 jsou zařazeny tyto konkrétní akce:
Září
Pražský pramen – přírodovědná soutěž
Soutěž proběhla, nejlepší umístění ve školním kole: 1) Zahradníčková 9.A, 2) Špíšková 8.B, 3) Doležal 8.A
Říjen
Přírodovědný klokan – přírodovědná soutěž
Soutěž proběhla, nejlepší umístění: 1) Pašiak 9.B, 2) Valentová 9.B, 3) Garreis 9.A
2.A Na Statku – Toulcův dvůr, akce řádně proběhla
2.B Na Statku – Toulcův dvůr, , akce řádně proběhla
3.A Hospodářská zvířata – Toulcův dvůr, akce neproběhla – zrušeno třídou, náhradní program bude v jarních měsících
3.B Hospodářská zvířata – Toulcův dvůr, akce řádně proběhla
4.A Tajemství stromů – Toulcův dvůr, akce řádně proběhla
4.B Tajemství stromů – Toulcův dvůr, akce řádně proběhla
5.B Teče voda teče – Toulcův dvůr, akce řádně proběhla
Listopad
5.A Teče voda teče – Toulcův dvůr
Prosinec
8.A Hrdličkovo muzeum – komentovaná prohlídka
8.B Hrdličkovo muzeum – komentovaná prohlídka
Únor
Biologická olympiáda
Březen
Jarní sběrová akce
Duben
1.A Co dokáže voda – Toulcův dvůr
1.B Co Dokáže voda – Toulcův dvůr
1.C Co dokáže voda – Toulcův dvůr
Květen
7.A Krokodýlí Zoo – přednáška a komentovaná prohlídka
7.B Krokodýlí Zoo – přednáška a komentovaná prohlídka
Červen
9.A Geologie a mineralogie - Stanice ml. Přírodovědců
9.B Geologie a mineralogie - Stanice ml. Přírodovědců
Skleník
Skleník
Přinášíme informace z probíhající rekonstrukce školního skleníku. V současné době je již hotova oprava pláště skleníku, který také dostal nové stínění s možností regulace intenzity světla. Provedena byla i oprava interiéru skleníku. V rámci těchto úprav je bohužel nutné odstranit většinu stávajících rostlin. Ve skleníku, v plánu je osazení sestavy rostlin dle nové vize. Součástí skleníku zůstane nadále i jezírko v zadní časti skleníku, které bude osazeno šáchorem papírodárným, případně může sloužit k rozmnožování obojživelníků.
Vize pěstovaných rostlin spočívá v tropickém skleníku, doplněného subtropickými druhy snést vyšší teploty v průběhu roku.
Zvažované rostliny pro školní skleník: Psidium guajava, kávovník, hřebíčkovec, vavřín, Strelitzia reginae, Tillandsia, bromélia, Phalaenopsis, Adiantum, Platycerium, bambus, Mimosa pudica, Africké fialky, tchýnin jazyk, zelenec, Sedum burrito
Školní skleník bude využíván žáky školy a spolkem Hornoměcholupská zahrada, působícím na komunitní zahradě v areálu školy.
Galerie
Plán EVVO 2020/2021
EVVO 2020/2021
Environmentální výchova
Environmentální výchova není na naší škole jen průřezovým tématem v oblastech Člověk a svět na 1. stupni a Člověk a příroda na 2. stupni, ale zejména cesta, jak se správně chovat k místu, kde se učíme a prožíváme velkou část dne. Vychováváme děti k odpovědnému přístupu k přírodě v okolí školy, zkoumáme ekologické zákonitosti, zlepšujeme badatelské dovednosti. Přes poznání vztahů mezi člověkem a prostředím chceme u našich žáků vytvořit kompetence, jež povedou k odpovědnému životu v dospělosti.
EVVO pak rozvíjí kompetence pro environmentálně odpovědné jednání v následujících oblastech kompetencí:
1) Vztah k přírodě
(Potřeba kontaktu s přírodou, schopnost přímého kontaktu s přírodním prostředím, citlivost k přírodě, reflexe různých pohledů na přírodu, postojů k ní a ujasňování si vlastních hodnot a postojů.)
2) Vztah k místu
(Znalost místní krajiny, jejích jedinečností a schopnost interpretovat je v souvislostech, vědomí sounáležitosti s místem a regionem a pocit zodpovědnosti za něj.)
3) Ekologické děje a zákonitosti
(Zájem o pochopení ekologických dějů a jejich zkoumání, schopnosti a dovednosti pro zkoumání přírody a životního prostředí, porozumění základním ekologickým dějům a zákonitostem, porozumění významu ekologických dějů a zákonitostí pro život člověka, propojování znalostí ekologických dějů a zákonitostí s každodenním životem.)
4) Environmentální problémy a konflikty
(Schopnost analýzy environmentálních problémů a konfliktů, schopnost formulovat vlastní názor na problém, posuzovat variantní řešení a navrhovat řešení vlastní, schopnost spolupráce a komunikace při řešení environmentálních konfliktů)
5) Připravenost jednat ve prospěch ŽP
(Znalost základních principů ochrany životního prostředí, znalosti a dovednosti potřebné pro šetrné zacházení s přírodou a přírodními zdroji, znalosti a dovednosti pro spotřebitelské chování, znalosti a dovednosti pro aktivní ovlivňování svého okolí, přesvědčení o vlastním vlivu na předcházení a řešení problémů životního prostředí.)
Splnit vytýčené cíle se snažíme těmito školními i mimoškolními aktivitami:
Projekt Recyklohraní V rámci projektu probíhá ve škole stálý sběr baterií a elektrozařízení.
Podzimní sběr papíru Podzimní sběrová akce proběhla v řádném a stanoveném termínu, jarní byla vzhledem k epidemiologické situaci zrušena.
Akce „Ukliďme Česko“ Akce také na škole neproběhla v tomto školním roce.
Třídění odpadu v jednotlivých třídách Na patrech jsou umístěnynádoby na recyklovaný odpad, žáci třídí odpad.
Třídní programy zaměřené na úsporu energií
Využívání IT technologií k prohlubování environmentální gramotnosti
Vzdělávací akce zaměřené na rozvoj zdravého životního stylu včetně zdravého stravování
Praktické pracovní činnosti na školním pozemku, školním skleníku a v přilehlém lesoparku
Instalace krmítka pro ptáky u učebny ŠD
Účast v programu Zoo Praha Adopce na dálku Škola původně adoptovala lamu vikuň, v průběhu roku byla adopce na žádost Zoo převedena lamu alpaku.
V plánu na školní rok 2020/2021 jsou zařazeny tyto konkrétní akce:
Vzhledem k epidemiologické situaci proběhly pouze některé plánované akce.
Září (programy proběhly řádně)
3. A + B Den zvířat (Toulcův dvůr)
Letošní téma dne zvířat jsou smysly. Vytříbené smysly jsou pro zvířata v přírodě podmínkou přežití, ať už k získání potravy, obraně před predátory nebo k orientaci v prostoru. Žáci zkoumají zvířecí smysly na několika stanovištích.
4. A Bádání v mokřadu (Toulcův dvůr)
Program spočívá v průzkumu prostředí mokřadu podle zásad badatelsky orientované výuky. Účastníci se seznámí se zásadami vědecké práce a zkusí ve vědeckých týmech sami navrhnout výzkumné otázky i způsob, jak na ně najít odpověď. Výsledky svého bádání budou sdílet s ostatními. Předmětem zkoumání jw především rozmanitost života v mokřadu a přírodní podmínky, které ji podmiňují.
5. A + B Krok za krokem vodním tokem (Toulcův dvůr)
Program ukáže žákům základy hydrobiologie v přirozeném prostředí mokřadů, s pomocí modelu říčního toku (je dlouhý 4,5 m) si vyzkouší, co se děje v krajině při povodni a zamysli se nad tím, jak povodním předcházet. V terénní části programu se vypraví k potoku Botiči, kde budeu hledat a poznávat drobné vodní živočichy.
Podzimní sběrová akce
Říjen (akce proběhly řádně)
4. A Bádání v mokřadu (Toulcův dvůr)
5. C Krok za krokem vodním tokem (Toulcův dvůr)
Listopad (akce nerealizovány)
1. A + B Bude zima, bude mráz ZŠ (Toulcův dvůr)
Žáci poznají zvířáta která v zimě spí a se kterými se mohou v zimě potkat Zahrají si na zimní spáče a nespáče, seznámí se s nejběžnějšími stopami zvířat a sami si vyzkouší zvíře vystopovat.
Prosinec (akce nerealizovány)
2. A + B Bude zima, bude mráz ZŠ (Toulcův dvůr)
8. A + B Hrdličkovo muzeum – komentovaná prohlídka zaměřená na anatomii a evoluci člověka.
Únor (akce nerealizovány)
9. A + B Geologie a mineralogie (Stanice ml. Přírodovědců)
Praktické poznávání minerálů ze sbírky Stanice přírodovědců, porovnávání jejich tvrdosti, třídění podle fyzikálních vlastností a odlévání zkamenělin.
Březen (Sběrová akce nerealizována)
Jarní sběrová akce
Duben ( Akce nerealizována)
Příroda kolem nás – Penthea, hromadná akce 1.stupeň
V tomto programu je žákům přiblížena příroda v našem bezprostředním okolí, tedy přírodu měst
Květen
7. A + B Krokodýlí Zoo – přednáška a komentovaná prohlídka zaměřená na ekologii krokodýlů.
Červen
Záchrana zvířat 1. – hromadná akce 2. stupeň
Žáci se v programu mohou seznámit s těmi nejzajímavějšími, mnohdy šokujícími případy záchrany zvířat.
Podzimní sběr papíru
proběhne 14.9. a 15.9.2020 vždy od 7,30 do 8,30 hodin.
Prosíme o dodržení následujících instrukcí:
- Papír musí být svázán, nesmí být volně, ani obalen folií či odevzdán v igelitové tašce.
- Do sběru nevkládejte knihy s tvrdými deskami.
- Větší množství papíru, prosíme, přímo do sběrny (adresa: KOVOŠROT GROUP s.r.o., Ke Kablu 289/7, Praha 10 Dolní Měcholupy), na místě nahlaste jméno žáka, školu a třídu
- Papír by měl být zvážen – významně tak pomůžete zrychlit průběh akce.
Děkuji za spolupráci, Mgr. Štěpán Kanov, koordinátor EVVO
EVVO 2019/2020
Environmentální výchova
Environmentální výchova není na naší škole jen průřezovým tématem v oblastech Člověk a svět na 1.stupni a Člověk a příroda na 2. stupni, ale zejména cesta, jak se správně chovat k místu, kde se učíme a prožíváme velkou část dne. Vychováváme děti k odpovědnému přístupu k přírodě v okolí školy, zkoumáme ekologické zákonitosti, zlepšujeme badatelské dovednosti. Přes poznání vztahů mezi člověkem a prostředím chceme u našich žáků vytvořit kompetence, jež povedou k odpovědnému životu v dospělosti.
Splnit vytýčené cíle se snažíme těmito školními i mimoškolními aktivitami:
- Projekt Recyklohraní
- Jarní a podzimní sběr papíru
- Akce „Ukliďme Česko“
- Třídění papírového odpadu v jednotlivých třídách
- Třídní programy zaměřené na úsporu energií
- Využívání IT technologií k prohlubování environmentální gramotnosti
- Vzdělávací akce zaměřené na rozvoj zdravého životního stylu včetně zdravého stravování
- Praktické pracovní činnosti na školním pozemku a v přilehlém lesoparku
V plánu na školní rok 2019/2020 jsou zařazeny tyto konkrétní akce:
1. stupeň
- Tajemné sovy - akce pro první stupeň v rámci školy, společnost Penthea.
- Ekosystém lidských sídel a ochrana přírody. 4. A, Stanice ml. přírodovědců.
- ZOO - Návštěva zoologické zahrady.
- Mléčná dráha - Program pro 6. ročník, Toulcův dvůr
2. stupeň
- ZOO Praha - exkurze zoologické zahrady.
- Krokodýlí ZOO – přednáška, ukázka krmení a péče o krokodýly
- Hrdličkovo muzeum - komentovaná prohlídka antropologické expozice pro 8. ročníky
EVVO 2018/2019
Environmentálni výchova
Cílem environmentální vychovy je vést žáky k chování, které je v souladu s principem trvale udržitelného rozvoje. Dále rozvíjí ekologické myšlení žáků, kultivuje jejich vztah k životnímu prostředí, pomáhá zvyšovat informovanost a odpovědnost za vlastní chování.
Cíle:
- Navázat na dlouhodobé aktivity. Škola je zapojena do projetu Recyklohraní a pořádá sběr papíru.
- Zapojení žáků do aktivní péče o okolí. Žáci i rodiče se v rámci akce podílejí na zkvalitnění okolí školy, např. sběrem odpadků a péčí o rostliny.
- Vést žáky ke získávání dovedností a znalostí k životnímu prostředí. Žáci navštěvují programy s ekologickou tématikou (např. Toulcův dvůr), muzea a škola pořádá besedy s odborníky (loňský a letošni školní rok inspektor ČIŽP)
- Vést žáky k aktivnímu třídění odpadů a šetření energie. Ve škole probíhá třídění odpadu.
- Vést žáky k zodpovědnosti za chování a vztah k prostředí, ve kterém žijí, k prosazování ekologického myšlení a vést k utváření životních postojů.
- Využití IT technologií pro zlepšování gramotnosti v oblasti životního prostředí.
- Působit na utváření životního stylu a hierarchie životních hodnot.
- vytvářet modely konkrétních situací a příkladů, v nichž žáci projevují svůj kladný vztah k přírodě, učí se zodpovědnému jednání a pociťují sounáležitost s ní.
EVVO 2017/2018
Tématický plán: EVVO 2017/2018
Září:
- soutěž Pražský pramen (školní kolo, 6.-9. třída, téma: mikrosvět)
Říjen:
- 31.10 – 1.11. Sběr papíru pořádaný ZŠ Nad Přehradou
Listopad:
- výukový program Podzim, DDM – Stanice mladých přírodovědců, ( I. stupeň)
Prosinec:
-výukový program MZE, kvalita potravin.
Leden:
- výukový program Etologie, DDM - Stanice mladých přírodovědců, (II. Stupeň)
Únor:
- program Příroda kolem nás, Pentea
Březen:
- beseda s inspektorem ČIŽP (téma: ochrana dřevin z hlediska zákona, péče o dřeviny, tématická vycházka v okolí školy)
Duben:
- program Dravci v letu, Pentea
Květen:
- program Tajemství stromů, Toulcův dvůr, I. stupeň
Červen:
- ornitologická exkurze Milíčovský les, Ekodomov
Škola se také průběžně účastní školního recyklační programu Recyklohraní.
Recyklohraní 2015/2016
Sběr baterií a drobných elektrospotřebičů byl pro letošní školní rok ukončen. Za polovinu nasbíraných bodů jsme pořídili sadu trvalých mikroskopických preparátů pro výuku přírodovědy a přírodopisu. Nejlepší účastníci programu budou tradičně oceněni. Děkujeme všem za spolupráci a těšíme se v novém školním roce.Program EVVO Mláďata
Další program ekologické výchovy Mláďata proběhl v pondělí 16. května. Tradičně ho připravilo sdružení Penthea. Žáci prvního i druhého stupně se seznámili s různými strategiemi rozmnožování druhů v přírodě a zblízka pak s mláďaty štíra, želvy, sovy pálené, výra velkého a potkana. Dozvěděli se také, že nejdůležitějším úkolem mláďat je učit se a osvojovat si.Strážci pralesa v ZOO Praha
Ve čtvrtek 14.4. 2016 se žáci VI.A a VII.A zúčastnili setkání Strážců pralesa v ZOO Praha. Počet nasbíraných mobilních telefonů (103 + 76) je zařadil mezi 12 nejúspěšnějších účastníků (z celkem 48 školních týmů) a zajistil jim symbolické vstupné a speciální program. Po slavnostním vyhlášení následovala ukázka výcviku lachtanů a později i dalších zvířat v rezervaci Bororo. Všichni účastníci obdrželi pamětní list, ale nejlepší byl určitě pocit, že pomohli záchraně ohrožených goril. Děkujeme všem, kteří pomáhali s námi.Recyklohraní 2015/2016
Projekt Recyklohraní zavedl žáky IV.B na exkurzi do školní jídelny. Děti si prohlédly elektrické spotřebiče, se kterými paní kuchařky připravují obědy. Nejvíce se líbily obří mixéry, pánve a moderní konvektomaty. Děkujeme za spolupráci paní vedoucí.Zoologie v VII.A
Díky nadšeným chovatelům ze třídy VII.A byla letošní výuka zoologie zpestřena mnoha živými exponáty z různých skupin obratlovců. Fotografie živých ryb (okounů) bohužel chybí....Program EVVO Záchrana živočichů 2
V pondělí 7.12. 2015 se uskutečnil program ekologické výchovy společnosti Penthea "Záchrana živočichů 2". Navázal na první díl, který proběhl na jaře. Žáci celé školy se seznámili s hlavními zásadami pomoci ohroženým a zraněným živočichům ve městech. Tentokrát se zaměřením na netopýry, rorýse divoké kachny a ježky. Více informací také na www.dravci-penthea.czSoutěž
Žáci VI. a VII. ročníku se zapojili do soutěže pořádané ZOO Praha. Do 20. ledna 2016 mají nasbírat co nejvíce vysloužilých mobilních telefonů. Všechny zapojené třídy se v březnu zúčastní oslavy Světového dne zvířat a rostlin. Nejúspěšnější třídy budou odměněny speciálními zážitky.Soutěž pořádá ZOO Praha již popáté a cílem je recyklací zachránit část gorilího pralesa a podpořit strážce biosférické rezervace Dja v Kamerunu. Budeme rádi i za Vaši podporu. Více informací na www.zoopraha.cz.
Evropský den recyklace baterií
Oslavte s námi 1. Evropský den recyklace baterií, který připadá na 9. 9. 2015.Pokud máte doma použité baterie, přineste je do našeho sběrného boxu u vrátnice školy.
Děkujeme za spolupráci.
Recyklohraní 2014/2015
Ke dni 17.6. 2015 jsme ukončili sběr baterií i drobných elektrospotřebičů v letošním školním roce a všem, kteří s námi spolupracovali velmi děkujeme.Sesbírali jsme přes 260 kg baterií, 150 kg drobných elektrospotřebičů, vytřídili staré tonery z tiskáren a splnili zadané úkoly. Získané body opět proměníme v zajímavé ceny.
Hlavním posláním projektu je naučit se správně třídit odpad. Proto bychom rádi požádali všechny, kteří třídí s námi aby dbali pokynů vyvěšených u sběrných nádob. Opravdu nesbíráme žárovky ani zářivky a přinesené elektrospotřebiče musí projít otvorem v nádobě! Nenoste nám prosím do školy rozbité vysavače, monitory ani staré televize. Velké červené kontejnery na objemný elektroodpad jsou umístěny po celé městské části Prahy 15. Děkujeme!
Recyklohraní 2013/2014
Ve školním roce 2013/2014 skončila první etapa projektu Recyklohraní.Děkujeme všem, kteří sbírali a třídili staré baterie a drobné elektrospotřebiče.
Uznání patří také žákům, kteří v rámci nepovinného předmětu "Ekologické praktikum" a ve svém volném čase plnili různé úkoly projektu a získali tak pro školu další body. Nasbírané body jsme vyměnili za školní pomůcky pro žáky prvního i druhého stupně.
Projekt pokračuje dál, nově budeme sbírat také prázdné tonery a cartridge.
Recyklohraní 2011/2012
Naše škola je od školního roku 2011/2012 zapojena do programu Recyklohraní.
Cílem programu je prohloubit znalosti žáků v oblasti třídění a recyklace odpadů a umožnit jim osobní zkušenost se zpětným odběrem použitých drobných elektrozařízení a baterií.
Součástí projektu jsou hry a úkoly za jejichž úspěšné splnění získá škola body, které lze vyměnit za různé odměny, např. školní nebo sportovní pomůcky. Více informací na www.recyklohraní.cz
INFORMACE |
---|
Bakaláři - přihlášení |
Bakaláři - návod pro rodiče |
ZŠ Nad Přehradou |
Jsme členem Sítě přidružených škol UNESCO |
Kroužky.cz |
Zajímavosti |
---|
Školní skleník |
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny. |
OP JAK |
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou |
Digitalizujeme školu |
Vybavení škol digitálními technologiemi z komponenty 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace z Národního plánu obnovy |
Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy |
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy. |