Rodičům budoucích prvňáčků
Rozdělení prvních tříd pro školní rok 2024/2025
vedení školy
--------------------------------------------------------------------------------------------
Motivační odpoledne pro přijaté děti od školního roku 2024/2025
Motivační odpoledne pro přijaté děti od školního roku 2024/2025 a informativní schůzka pro jejich rodiče se bude konat ve středu 12. června 2024 od 17:00 hodin.vedení školy
--------------------------------------------------------------------------------------------
Rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání
Dne 7. 5. 2024 vydala Základní škola Nad Přehradou 469 prostřednictvím svého ředitele rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání.
Seznam registračních čísel přijatých žadatelů je vyvěšen na úřední desce školy a na webových stránkách školy.
vedení školy
--------------------------------------------------------------------------------------------
Zápis k povinné školní docházce na ZŠ Nad Přehradou od školního roku 2024/2025
Zápis dětí do 1.ročníku základní školy se řídí zákonem.561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) v platném znění. Zákonný zástupce je povinen přihlásit dítě k zápisu k povinné školní docházce, a to v době od 1. dubna do 30. dubna kalendářního roku, v němž má dítě zahájit školní docházku. Zákonný zástupce může pro zápis svého dítěte zvolit spádovou školu podle příslušného školského obvodu, nebo se rozhodnout pro školu dle vlastního výběru. Žádost o přijetí podává zákonný zástupce, není přímo uvedeno, že musí při jejím podání být přítomné i dítě.
Zápis bude probíhat ve dnech 9. 4. a 10. 4. 2024 vždy od 14:00 do 17:30 hod. v budově ZŠ Nad Přehradou, Praha 10, Nad Přehradou 469.
K zápisu je třeba se předem elektronicky registrovat na odkazu Online zápis do školy.
Registrace bude přístupná od 2.4. 6:00 hod. do 5.4. 23:00 hod.
K zápisu je nutné se dostavit i v případě, že dítěti byl povolen odklad školní docházky v loňském roce.
Virtuální prohlídka školy před registrací k zápisu
Organizační informace
Předpokládaný počet přijatých žáků: 2 první třídy (celkem 60 žáků)
Koordinátoři zápisu: Mgr. Jan Nosek – ředitel školy, Mgr. Kateřina Dražanová – zástupkyně ředitele školy
Forma zápisu: v elektronické podobě registrace, prezenčně formální část zápisu a motivační rozhovor
Pro přijaté žáky proběhne v měsíci červnu vzdělávací odpoledne (Škola nanečisto) současně se schůzkou pro zákonné zástupce.
Podklady k zápisu
Žádáte-li zápis:
- Vyplněná žádost o zápis dítěte k základnímu vzdělávání
- Rodný list dítěte (originál a kopii), u cizinců pas dítěte (žadatel je povinen na výzvu prokázat svoji totožnost průkazem)
- Oprávnění dítě zastupovat – v případě, že dítě zastupuje jiná osoba než zákonný zástupce
- Rozhodnutí o udělení odkladu – u dítěte s odkladem povinné školní docházky z loňského školního roku
- Zákonný zástupce by měl prokázat dokladem místo trvalého bydliště, rozhodující v den zápisu pro určení spádovosti/nespádovosti. Zákon stanoví, že přednostně jsou k povinné školní docházce v dané škole přijímány děti s místem trvalého pobytu v příslušném školském obvodu spádové školy.
- Podpisem na žádosti zákonný zástupce stvrzuje, že zákonní zástupci dítěte (žáka) v záležitosti spojené s přijetím k základnímu vzdělávání (přestupu do jiné základní školy, s odkladem školní docházky aj.) jednají v souladu a záležitost bude vyřizovat zákonný zástupce uvedený v žádosti (jméno, příjmení, email).
Žádáte-li odklad:
- Vyplněná žádost o zápis dítěte k základnímu vzdělávání
- Vyplněná žádost o odklad
- Rodný list dítěte (originál a kopii), u cizinců pas dítěte
- Vyjádření PPP/SPC
- Vyjádření odborného lékaře/klinického psychologa
- Oprávnění dítě zastupovat – v případě, že dítě zastupuje jiná osoba než zákonný zástupce
Pokud zákonný zástupce nedoloží doporučující posudky společně se žádostí, správní orgán /škola/ vyzve žadatele, aby doložil do 30. dubna 2024 oba posudky.
Způsob podání žádosti a dalších podkladů k zápisu
podle §37 zákona č.500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
Osobně: ve dnech prezenčního zápisu
V případě, že se z vážných důvodů nemůžete prezenčního zápisu zúčastnit a chcete podat žádost o přijetí/ o odklad na naši školu, registrujte se, následně o zájmu informujte písemně přes zsnpr@zsnpr.cz koordinátory zápisu a zašlete jedním z níže uvedených způsobů všechny požadované dokumenty do 9.4.2024.
Datovou schránkou: do DS školy geiycim poslat všechny dokumenty a přiložit scan (foto) rodného listu dítěte, pro zřízení DS naleznete informace na: https://chcidatovku.cz
E-mailem s elektronickým podpisem: na email podatelna@zsnpr.cz, poslat všechny dokumenty opatřené elektronickým podpisem a přiložit scan (foto) rodného listu dítěte k žádosti podané e-mailem bez uznávaného a platného elektronického podpisu nebude škola přihlížet.
Poštou: všechny podklady a kopii rodného listu dítěte poslat na adresu školy (Základní škola Nad Přehradou, Nad Přehradou 469, 109 00 Praha 10) do 9.4.2024, na obálku napsat nápis ZÁPIS
Věk dítěte – pro koho je zápis určen
6 let věku dítěte k 31. 8. 2024
- dítě narozené od 1. 9. 2017 do 31. 8. 2018
- pro děti s odkladem povinné školní docházky z loňského školního roku (děti, které měly v loňském školním roce odklad se rovněž dostaví k zápisu)
- dosáhne-li 6 let od 1. 9. do 31. 12. 2024 a s vyjádřením ŠPZ (PPP/SPC), které zákonný zástupce písemně doloží
- dosáhne-li 6 let od 1. 1. do 30. 6. 2025 s vyjádřením ŠPZ (PPP/SPC) a s vyjádřením odborného (dětského) lékaře, která zákonný zástupce písemně doloží
Kritéria přijetí dítěte do 1. ročníku ZŠ Nad Přehradou (platí i pro přestup žáka na ZŠ Nad Přehradou)
- Dítě s místem trvalého pobytu, v případě cizinců s místem pobytu, v příslušném školském obvodu ZŠ Nad Přehradou 469 (spádový uchazeč) stanoveném obecně závaznou vyhláškou hl. m. Prahy.
- Dítě s místem trvalého pobytu, v případě cizinců s místem pobytu, v Městské části Praha 15, jehož starší sourozenec je žákem ZŠ Nad Přehradou 469 (v době zápisu v 1. - 8. ročníku).
- Dítě s místem trvalého pobytu, v případě cizinců s místem pobytu, v Městské části Praha 15.
- Dítě s místem trvalého pobytu, v případě cizinců s místem pobytu, v jiné městské části, jehož starší sourozenec je žákem ZŠ Nad Přehradou 469 (v době zápisu v 1. – 8. ročníku).
- Dítě s trvalým pobytem, v případě cizinců s místem pobytu, v hl. m. Praha.
Pokud by se na školu přihlásilo více uchazečů s právem na přijetí (spádových uchazečů), než je počet volných míst, tak nelze využít přednostní přijetí dítěte, jehož sourozenec se v dané škole již vzdělává. Bude zvolena forma losování všech uchazečů splňujících podmínku spádovosti. Losování by proběhlo před vydáním rozhodnutí o přijetí/nepřijetí, tedy před právem vyjádřit se k podkladům rozhodnutí v souladu s § 36 odst. 3 správního řádu. V případě, že počet dětí uvnitř školského obvodu spádové školy překračuje kapacitní možnosti školy, se bude řešení hledat v povinnosti obce podle § 178 odst.1 školského zákona. V případě nenaplnění kapacity určené pro 1. třídy spádovými dětmi se bude losovat ze seznamu nespádových dětí.
Školský obvod - spádová oblast školy (ulice)
stanovený obecně závaznou vyhláškou hl. m. Prahy o školských obvodech č.17/2016
Bolevecká, Drtikolova, Evy Olmerové, Hákova, Jaroměřská, Livornská, Lochotínská, Neapolská, Milánská, Nad Přehradou, Padovská, Pod Vartou, R.A. Dvorského, Sudkova, Turínská
Průběh, termíny a fáze řízení
- Elektronická registrace k zápisu
- Prezenční zápis (formální část, a je-li přítomno i zapisované dítě rovněž rozhovor zaměřený na motivování dítěte pro školní docházku a orientační posouzení jeho školní připravenosti, motivační část – absolvování není podmínkou)
- Losování v případě potřeby, vyhotoven protokol
- Výzva účastníku řízení k uplatnění práva vyjádřit se k podkladům rozhodnutí před vydáním rozhodnutí podle § 36 odst. 3 zákona č. 500/2004 sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů v okamžiku, kdy bylo ukončeno obstarávání podkladů rozhodnutí.
- Zveřejnění přijatých dětí pod registračními čísla na webu a úřední desce školy po dobu minimálně 15 dnů a vydání rozhodnutí o přijetí (1x zůstává ve spisu dítěte, 1x převezme zákonný zástupce)
- Rozeslání rozhodnutí o nepřijetí poštou do vlastních rukou zákonnému zástupci dítěte
- Dodatečné předložení doporučujících vyjádření k odkladu povinné školní docházky nejpozději do 31.5.2024 (V projednaných a odůvodněných případech nedoloží-li zákonný zástupce do 30. 4. příslušného školního roku doporučující posudky, nebo neodstraní nedostatky, správní orgán řízení přeruší (§64 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů) na dobu nezbytně nutnou – nejpozději do 31. 5. 2024)
Poučení pro rodiče
Podle §876 Občanského zákoníku vykonávají rodiče rodičovskou odpovědnost ve vzájemné shodě. Podle odst.3 tohoto paragrafu jedná-li jeden z rodičů v záležitosti dítěte sám vůči třetí osobě (např. škole), má se za to, že jedná se souhlasem druhého rodiče.
Má-li ředitel školy pochybnosti o pravosti doložených dokladů, může vyžádat po zákonných zástupcích jejich originál nebo ověřenou kopii.
Doporučuje se, aby byla škola zákonnými zástupci informována o údajích potřebných pro účely nastavení vhodných podpůrných opatření pro budoucího žáka školy, o údajích o zdravotní způsobilosti dítěte ke vzdělávání a o zdravotních obtížích, které by mohly mít vliv na průběh vzdělávání. Výše zmíněné informace nemohou mít vliv na rozhodování ředitele školy o přijetí/nepřijetí dítěte.
Poskytnutí informací zákonnému zástupci
Na webových stránkách školy v sekci Rodičům budoucích prvňáčků najdete podrobné informace v článku „Několik málo rad pro dobrý start“
Školní poradenské pracoviště naší školy vám odpoví na dotazy ohledně výuky dětí vyžadujících podporu, dětí z jazykově odlišného prostředí i dětí mimořádně nadaných.
Poskytneme vám i podrobnější informace o možnosti udělení odkladu školní docházky dítěte.
Motivační odpoledne pro přijaté děti a informativní schůzka pro jejich rodiče
Motivační odpoledne a informativní schůzka pro zákonné zástupce přijatých žáků se uskuteční v červnu 2024. Bližší informace budou včas zveřejněny na webových stránkách školy.
vedení školy
--------------------------------------------------------------------------------------------
...KAŽDÉHO PRVŇÁČKA
Jestlipak už můžeš o sobě říci:
- Znám svoje jméno a příjmení; vím, jak se jmenují moji rodiče
- Umím se převléknout do cvičebního úboru, a to tak rychle, aby nikdo z mých kamarádů na mne nemusel dlouho čekat; na tkaničce umím udělat kličku
- Umím po sobě uklidit hračky, knížky a pastelky na své místo
- Dokážu si sám uložit věci do školní aktovky
- Poznám barvu žlutou, červenou, modrou, zelenou, hnědou a černou
- Dovedu kreslit tužkou a pastelkami i malovat štětcem a barvami
- Umím vystřihnout obrázek nůžkami
- Umím svačit nad ubrouskem a vím, že před jídlem i po jídle si mám umýt ruce
- Umím počkat, až na mne přijde řada
- Půjčím a dokážu i půjčit si
- Umím se rozdělit s kamarádem
- Maminčino vyprávění poslouchám se zájmem a v klidu
- Televizní pohádky i filmy pro děti pozorně sleduji a povídám si o nich s rodiči
..VÁS RODIČŮ /i Vám začne nové životní období/
- Snažte se začít den v klidu a v dobré náladě
- Každý den kontrolujte školní aktovku za přítomnosti svého prvňáčka
- Každý den kontrolujte penál a připravte tužky tak, aby měly dostatečně ostrý hrot, dítě jich má mít v zásobě několik
- Tímtéž způsobem kontrolujte pastelky
- Pomáhejte dítěti v přípravě školních potřeb a učebních pomůcek za jeho přítomnosti, společně je ukládejte do aktovky
- Nezatěžujte dítě oblečením náročným na manipulaci
- Školní pomůcky nakupte podle pokynů třídní učitelky až po červnové informační schůzce
- Pravidelnou přípravu na vyučování rozdělte dítěti na kratší časové intervaly
* Příprava na vyučování by měla probíhat v klidném a příjemném prostředí, aby se dítě mohlo soustředit na svou práci
* Nešetřete pochvalou i za malé úspěchy
* Ne vždy se nám všechno daří tak, jak bychom si přáli. Totéž čeká i vašeho malého školáka, a proto ho naučte vyrovnávat se s drobnými neúspěchy
* Nevyžadujte na dítěti to, co nemůže dokázat, co nemůže splnit
* Nepracujte za dítě, ale poraďte mu a dopřejte mu na všechno dostatek času
* V klidu si popovídejte s dítětem o tom, co prožilo ve škole, snažte se odpovědět na jeho dotazy
* O společných kulturních zážitcích si s dítětem vyprávějte a snažte se mu vysvětlit, čemu nerozumí. Tím nenásilnou formou rozvíjíte jeho rozumové vnímání
* Vytvářejte ovzduší vzájemné důvěry
* Eliminujte lhaní dítěte jako únikový manévr
* Snažte se zařídit věci tak, aby dítě svůj úkol zvládlo co nejlépe
* Nenechávejte dítě ponocovat
* Začnete být součástí školy. Nestůjte proto mimo ni a zúčastňujte se školních akcí
Návštěvy školy by pro Vás neměly být ničím mimořádným. „Pokud pociťujete u svého dítěte určité nedostatky, máte ještě před vstupem do školy čas na jejich odstranění.V předchozích letech jste již jistě působili na rozvoj samostatnosti dítěte. Snažili jste se o to, aby vaše dítě bylo schopné řešit běžné úkoly, aby si samo začalo plánovat čas a aby se stále déle dokázalo o sebe postarat samo. Stává se, že mnoho rodičů doma připravuje dítě na školu pomocí různých tréninkových souborů a zapomínají přitom (nebo přehlížejí) na důležité postojové způsoby chování dítěte, např. jeho postoje k ostatním dětem, míru sebekontroly, citové projevy, ochotu spolupracovat apod. Pokud vaše dítě nenavštěvovalo mateřskou školu, měli byste otázkám jeho přípravy na školu věnovat mnohem větší pozornost. V tomto případě máte jedinečnou šanci působit na dítě bez cizích vlivů, ovšem to předpokládá velký cit a schopnost výchovné činnosti, určitou míru znalostí pedagogického, psychologického a sociálního charakteru a nesmírnou trpělivost a časovou náročnost. Ani při sebelepší péči nemůžete nikdy nahradit působení dětského kolektivu.Podrobnější návody ke své činnosti získáte četbou doporučené literatury nebo konzultacemi s odborníky. Neváhejte oslovit pracovníky pedagogicko - psychologických poraden, učitele i vychovatele. Poskytnou vám řadu podnětů a informací pro systematickou podporu rozvoje osobnosti vašeho dítěte. Vždy mějte na paměti, že totiž vůbec nejde o to, aby vaše dítě zvládlo vše potřebné v nejkratší době, ale aby mělo pocit, že se na vlastním rozvoji podílí samo a že se tak děje v radostné atmosféře".
Tolik ukázka z knihy „Vybíráme školu pro svoje dítě" od renomovaného pedagoga Karla Rýdla.
Vaše dítě čeká nová role. Stane se školákem. A co od něho tato nová úloha vyžaduje?
* Základní sebeobsluhu a základy slušného chování
* Schopnost o něco požádat, něco navrhnout či zařídit; vědět, jak se jmenuje, kde bydlí; dovednost přecházet ulici, udržovat pořádek, rozlišovat, co je žádoucí a zakázané, aj.
* Schopnost podřídit se úkolu, přiměřenou ctižádost, vytrvalost, zodpovědnost, spolehlivost - tj. zralost pracovní připravenosti
* Základní poznatky o světě, dovednosti a schopnosti potřebné pro výuku - tj. zralost poznávacích procesů, řeči a jemné motoriky
* Dítě vyslovuje správně všechny hlásky a hláskové skupiny /v případě, že tomu tak není, neváhejte s návštěvou logopedie, hledejte pomoc dříve, než dítě nastoupí do školy/, umí se vyjadřovat /pojmenuje známé věci a jevy, hovoří v celých větách, přednese básničku atd./
* Dítě je schopno třídit, posuzovat, srovnávat věci a jevy, má základní poznatky o sobě, rodině, blízkém okolí atd.
* Dítě je přiměřeně zručné /umí modelovat, vystřihovat, zvláště ale kreslit a malovat/. Dobrým předpokladem pro úspěšný nácvik psaní je zvládání krouživých a točitých čar jistými tahy, nejlépe na větší ploše a též překreslování vzorového tvaru nápodobou
* Dohlédněte na správné držení tužky či štětce, popř. se poraďte s učitelkou MŠ či ZŠ
* LEVÁKY NEPŘECVIČUJTE, při pochybnostech se obraťte na pedagogicko-psychologickou poradnu /PPP/
* Dítě na obrázku rozlišuje jednotlivé detaily, podobnosti a rozdíly, orientuje se v ploše - to jsou předpoklady pro úspěšný nácvik čtení
* Dítě se orientuje v počtu 5 a umí odpočítat daný počet kusů v tomto rozsahu
„Školní zralostí rozumíme takovou fyzickou a psychickou připravenost dítěte na školu, která mu umožňuje optimální zapojení se do vyučovacího procesu bez nebezpečí ohrožení fyzického a duševního zdraví při školní zátěži." /P. Ditrich, Pedagogicko-psychologická diagnostika, Praha 1992/
Někdy slyšíte termín sociální zralost. Co to znamená? Sociální zralost je součástí celkové školní zralosti dítěte a znamená, že chlapec nebo děvče se dokáže bez větších obtíží zařadit do skupiny podobně starých dětí, společně si hrát, spolupracovat s nimi při plnění jednoduchých úkolů. Důležitým znakem této zralosti je, zda se dítě dokáže odpoutat od rodičů a vydrží bez nich alespoň několik hodin. Sociálně nezralé dítě se ve škole zbytečně trápí. Síly, které musí vynakládat na zvládání strachu, stesku a nejistoty, oslabují jeho školní výkon. Je méně úspěšné než by odpovídalo jeho schopnostem, a to může dále zhoršovat jeho nechuť ke škole. Proto je v těchto případech vhodnější nástup do 1. třídy odložit. A co je pro sociální vyzrávání nejdůležitější? Dítě musí cítit emoční jistotu domácího zázemí, jistotu ve vazbách na rodiče a zároveň dostávat příležitosti skamarádit se s ostatními dětmi. Pokud tedy dítě není pro výuku „zralé", potom lze v odůvodněných případech využít zákonnou možnost odložení začátku povinné školní docházky o 1 rok. Pro nezralé dítě se vytvoří příznivější podmínky. Předčasný nástup nezralého dítěte do školy může být provázen adaptačními problémy, výukovými obtížemi, neurotizací či strachem ze školy, které nezřídka přetrvávají i v dalších letech. Během 1. pololetí je v odůvodněných případech možno přerušit docházku a odložit nástup do školy o jeden rok. A nyní konkrétně:
1. Domácí příprava by v 1. třídě měla trvat 20 - 30 min
2. Spolupracujte s třídní učitelkou, sdělte jí své dotazy, pochybnosti, názory. Nesnižujte její autoritu před dítětem
3. Pokud by Vaše dítě nároky školy špatně zvládalo, požádejte po dohodě s tř. učitelkou o vyšetření v PPP
4. Dobré rodinné zázemí má pro dítě nesmírný význam. Výchova by měla být důsledná ale trpělivá. Pozor na přetrvávající napětí a neřešené konflikty. Pamatujte, že jste svému dítěti vzorem
Levoruké dítě by mělo mít vhodné pomůcky.
Levorukost rozhodně neznamená pro život nějaký handicap. Štětec v levé ruce drželi i Picasso a Leonardo da Vinci. Levou rukou hraje třeba nejlepší světová tenistka všech dob Martina Navrátilová. Ale proč nepomoci dítěti, které stojí na počátku své školní docházky vhodnými pomůckami a častější kontrolou a dohledem. A proto:
- až přijde čas, zakupte vhodné tužky/trojhranné/, pero, nůžky
- kontrolujte natočení sešitu; levák by měl mít sešit natočený opačně než pravák
- dohlížejte na to, aby psací náčiní držel levák /stejně jako pravák ve špetce/ tak, aby
druhý konec směřoval přibližně k rameni
- dbejte na důkladné uvolňování ruky; při nedostatečném uvolnění hrozí drápovité
držení psacího náčiní a psaní celým loktem a předloktím
Zdravé jídlo a pití/to není pouhá fráze/
Věděli jste, že jídlo a pití, které dítěti dáte, nebo naopak nedáte s sebou do školy, mohou ovlivnit i jeho školní výkon? Zejména v období růstu, potřebují děti kvalitní výživu. Tou rozhodně nejsou sušenky. Pokud to jen trochu jde, připravujte dítěti svačinu doma a naučte ho, aby si ji později až bude starší umělo připravit samo.
Jídlo:
* Snídat by mělo dítě před odchodem do školy
* Sladkosti se ke svačině nehodí; ač jsou kalorické, bývá po nich brzy hlad, navíc nesvědčí soustředění a schopnosti pamatovat si
* Malá sladkost na doplnění svačiny však není chybou
* Celozrnné pečivo či černý chléb je rozhodně lepší než pečivo bílé
* Samotné ovoce a zelenina nestačí
Pití:
* Naučte dítě dostatečně pít, už k snídani mu nabídněte slabý čaj, džusy jen hodně zředěné
* Ke svačině se hodí voda, minerálka s nižším obsahem sodíku, čaj, který má dítě rádo
* Naopak vůbec se nehodí limonády, jsou sladké, kalorické, způsobují odvodnění a coca-cola i zvýšené vyplavování vápníku z těla
Nekvalitní přezůvky mohou dítěti uškodit.
Ač se to zdá být nepochopitelné, nejdůležitější věcí, kterou si dítě přinese do školy 1. září, jsou přezůvky. A tak tedy: Na co se při nákupu soustředit?
* Nejvhodnější jsou textilní přezůvky, nejlépe z bavlny či manšestru. V umělých syntetických materiálech se bude noha hodně potit
* Obuv musí držet na noze, nesmí padat nebo tlačit. Optimální nadměrek je přibližně jeden centimetr
* Každé dítě má jiný tvar nohy, proto je důležité u nákupu dostatečně přezůvky vyzkoušet
* Vnitřní stélka obuvi by měla být u školáků anatomicky tvarovaná; zamezuje bolestem nohy při dlouhodobějším nošení
* Ideální výška podpatku je kolem jednoho centimetru
A nezapomeňte: Nohy by měly být v přezůvkách vždy pevně ukotveny, aby si dítě, zvláště na I. stupni, nezpůsobilo ve škole úraz.
INFORMACE |
---|
Bakaláři - přihlášení |
Bakaláři - návod pro rodiče |
ZŠ Nad Přehradou |
Jsme členem Sítě přidružených škol UNESCO |
Kroužky.cz |
Zajímavosti |
---|
Školní skleník |
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny. |
OP JAK |
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou |
Digitalizujeme školu |
Vybavení škol digitálními technologiemi z komponenty 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace z Národního plánu obnovy |
Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy |
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy. |